Prázdny košík 
 

Autentické vína, ktoré v sebe zhŕňajú ozajstné hodnoty našich vinohradov, pokornú prácu a vieru vinára a pestovateľa hrozna.

Obchodné a reklamačné podmienky

Objednávka

Objednávku vín a iných tovarov s našom internetovom obchode vytvárate tak, že pridáte produkt, ktorý plánujete nakúpiť do nákupného košíka a prejdete do procesu finalizovania objednávky. Tu si po povinnej registrácii zvolíte adresu doručenia a následne vyjadríte súhlas s našími Obchodnými podmienkami. Minimálna hodnota objednávky nie je určená. Po odoslaní objednávky Vám bude zároveň odoslané e-mailom jej potvrdenie s informáciami o objednaných produktoch. V prípade, ak v tomto potvrdení nájdete nejaké nezrovnalosti obratom nás skontaktujte na stránkach uvedených kontaktných bodoch. Po úhrade objednávky vám tovar expedujeme aj s faktúrov.
 

Zrušenie objednávky zo strany zákazníka


Zákazník môže do 2 týždňov od uskutočnenia objednávky zrušiť svoju objednávku, pokiaľ ešte nebola expedovaná. Zrušenie je možné priamo v zozname Vašich objednávok alebo nás kontaktujte telefonicky prípadne e-mailom. V prípade, že platba za tovar už bola vykonaná a objednávka je zrušená ešte pred expedíciou tovaru, bude záloha vrátená späť na účet zákazníka, odkiaľ zálohová platba prišla. Pri platbe zálohovo, môže byť v prípade jednostranného zrušenia objednávky zákazníkom vrátená znížená záloha s odpočítaním bankového poplatku, ktorý bol účtovaný bankou príjemcu platby. Poplatky sú podľa aktuálne platných cenníkov banky príjemcu platby v momente zaplatenia zálohy. V prípade zrušenia objednávky z dôvodu nedodržania avizovaného termínu expedície sa žiadne poplatky neplatia.
 

Zrušenie objednávky zo strany prevádzkovateľa obchodu


Prevádzkovateľ internetového obchodu si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časti v nasledovných prípadoch:
 

  • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva
  • zmenila sa výrazným spôsobom cena tovaru
  • tovar je dlhodobo nedostupný alebo jeho časovú dostupnosť nie je možné odhadnúť

V prípade, že nastane niektorá z vyššie uvedených situácií, budeme vás kontaktovať emailom alebo telefonicky a navrneme Vám alternatívy ďaľšieho postupu ( náhrada objednaného produktu iným, zrušenie objednávky a podobne ). V prípade, že tovar nemá náhradu, bude z objednávky len zrušený.
V prípade ak zákazník tovar už uhradil a výsledná hodnota objednávky bude po prevedení zmeny nižšia než už zaplatená záloha, budú peniaze prevedené späť na účet zákazníka v najkratšom možnom termíne ( obvykle do 3 pracovných dní od zmeny objednávky ). V prípade, že výsledná hodnota objednávky bude po vykonaní zmeny vyššia, bude zákazníkovi daný k úhrade rozdiel.
 

Platba za tovar

Za objednaný tovar je možné uskutočniť platbu priamo prevodom na účet prevádzkovateľa obchodu. Platba za tovar formou dobierky momentálne nie je možná.
 

Termín expedície tovaru

Obvykle sa tovar expeduje nasledujúci pracovný deň po obdržaní platby na náš účet. Snažíme sa o individuálny prístup a po vzájomnej dohode je možný termín dodania tovaru upraviť.
 

Kontrola dodávky

Obsah dodávky je kupujúci povinný skontrolovať už pri prevzatí zásielky od dopravcu za prítomnosti doručovateľa. Pokiaľ je zistený nedostatok ( obsah dodávky nie je kompletný, tovar poškodený prepravou atď.), adresát zásielku nesmie prevziať a reklamuje zásielku priamo u dopravcu. Dopravca ( pošta alebo zásielková služba ) následne spíše s adresátom protokol o zistení nedostatku a zásielka bude doručená naspäť odosielateľovi. Skutočnosť o zistení nedostatku pri doručení a spísaného protokolu nám prosím neodkladne oznámte a dohodneme sa na ďalšom postupe, napr. novom zaslaní tovaru. Na neskoršiu reklamáciu nedostatku (poškodenie tovaru pri preprave, chýbajúceho tovaru v balíku apod.) zistené až mimo prítomnosti doručovateľa, nie je možno brať ohľad.
 

Vrátenie tovaru


Vrátenie tovaru spotrebiteľom je možné v súlade s reklamačným poriadkom a zákonom 634/1992Zb bez uvedenia dôvodu do 14 dní. Toto ustanovenie sa týka zaslaného tovaru a netýka sa tovaru, ktoré bolo priamo zakúpené osobným odberom v našej vinárni. Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa. V prípade prijatia vráteného tovaru späť musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zaslaný a podpísaný dobropis doručiť na adresu predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar. Dôležité upozornenie! Aby bol tovar prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:
 

  • tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov
  • tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený
  • tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania


DAŇ Z PRIDANEJ HODNOTY ( DPH )

Prevádzkovateľ obchodu kasnyikwine.sk je platcom DPH, tzn. ceny vín a tovarov na stránkach kasnyikwine.sk sú koncové a uvedené s uvažovaním aktuálne platnej dane z pridanej hodnoty.

Naša facebook stránka

V krátkosti o nás

Pracujeme na rodinnom majetku s aktívnou účasťou členov rodiny (na 5 ha vlastnej a prenajatej pôdy). Vinohrady sú skryté medzi strekovskými kopcami, v centre strekovského vinohradníckeho regiónu.

Kontaktujte nás

Sortiment vína:

Kasnyik rodinné vinárstvo, s.r.o., 941 37 Strekov č.1117, Tel.: +421 903 251 950, +421 907 252 473, e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

Prevádzka eshopu:

Viatell, s.r.o., 0948 106 119, Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.